czwartek, 9 stycznia 2014

O matko! One też są w ciąży...

Chcąc sprawdzić, czy jeden z moich tekstów dobrze został zaindeksowany przez wyszukiwarkę, wyguglałam dziś pożądaną frazę i nazwę tego bloga. Cóż mi wyskoczyło jako jeden z wyników? "Seksowna psycholożka w zaawansowanej ciąży". Chodziło oczywiście o Marię Rotkiel. Mówię oczywiście, bo jak seksowna, to na pewno ona. Ale nie miałam pojęcia, że jest w ciąży. Po nitce do kłębka doszłam do cyklu rozmów z nią w "Pytaniu na śniadanie". Super, przejrzę w wolnej chwili, jak sobie radzą inne psycholożki :)

Przeskakując po kanałach natknęłam się też na znaną z programu "Wiem co jem" Katarzynę Bosacką, tym razem w programie "O Matko!". Wygląda na to, że aktualnie emitowane są powtórki, bo premiera odbyła się wiosną 2013. Znając panią Kasię, po programie spodziewam się garści przydatnych i, co ważniejsze, sprawdzonych informacji. Już ustawiłam odcinki w kolejce do obejrzenia! 

Bardzo się cieszę z moich znalezisk, ponieważ obie panie lubię i szanuję za to, co robią, a więc i chętnie się od nich pouczę również w temacie macierzyństwa. 


fot.www.pytanienasniadanie.tvp.pl
fot.www.tvnstyle.pl
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...