sobota, 25 stycznia 2014

Blogroll

Uaktywniłam zakładkę "Polecam" z prawej strony. Lista może nie jest imponująca rozmiarowo, ale przydatna merytorycznie. 

O portalu Parenting pisałam już na początku i właściwie do dziś fachowo odpowiada on na większość moich wątpliwości. Kilka ciekawych blogów prowadzonych przez mamy znalazłam przy okazji szukania odpowiedzi na różne pytania ciążowe i na niektóre z nich zaglądam regularnie. Natomiast portal MamaZone poleciła mi koleżanka, żebym sobie oglądała animacje, jak rozwija się płód tydzień po tygodniu. To krótkie nagrania z głosem Krystyny Czubówny idealnie pasującym do tej jakże przyrodniczej tematyki :) Również portal Zapytaj Położną prezentuje opis przebiegu ciąży z podziałem na tygodnie z uwzględnieniem samopoczucia mamy, dziecka i... taty :) Do tego sympatyczna grafika na wesoło i żywa kolorystyka portalu sprawiają, że często tam zaglądam.  


fot.www.sheknows.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...